fbpx

Serpaház Facebook Akadémia

3000 Ft

A Facebook hirdetések menedzselése az utóbbi évek során olyan szakfeladattá vált, amit a sikeres szolgáltatók előbb-utóbb kiszerveznek. Erre kényszeríti őket az a tapasztalat, hogy a kreatívok elkészítésétől a megfelelő célcsoportok kiválasztásán és tesztelésén keresztül a szükséges módosítások végrehajtásáig, a költségek optimalizálásáig, a Facebook algoritmusok és feltételek gyakori módosításának követéséig annyi feladatot rónak rájuk, amennyi nem fér bele az idejükbe, ha a klienseikkel való kapcsolatra, a praxisépítésre, a szakmai fejlődésre fókuszálnak, miközben saját családjukra és szükségleteik kielégítésére is időt és figyelmet szeretnének fordítani.

A szakértők havi díja azonban minimum havi 80-120 ezer, néha 200 ezer Ft is lehet, ami évi 1-2 millió Ft költséget jelent. Ennek a plusz költségnek a hirdetési költségeken felüli vállalást a segítő szakmában dolgozók közül kevesen engedhetik meg maguknak.

Ennek az ellentmondásnak a feloldásra született a Serpaház Facebook Akadémia, amely lépésről lépésre tanítja meg a felhasználókat arra, hogy hogyan vehetik kezükbe saját posztjaik önálló menedzselését hatékonyan. A harminc témát feldolgozó, több mint ötven 5-20 perces videós tanfolyam apró lépésenként vezet bennünket a teljes kezdőtől a professzionális szintig, miközben Kovács-Somogyi Szilvia Facebook szakértővel, a tanfolyam létrehozójával a résztvevők havi egy ingyenes kérdezz-felelek online konzultáción is részt vehetnek, továbbá tagjaivá válnak annak a zárt Facebook csoportnak, amelyben egymást is támogathatják a tanulási folyamat során.

A tanfolyam és ingyenes konzultáció értéke nemvitásan több százezer forint, hiszen a megtakarítás jóval több ennél. Ehhez képest a használatba vételkor fizetendő díj mindössze egyszeri 78 ezer forint, ami fél évre biztosítja a hozzáférést (a Facebook rendszerében történő változásokat közben folyamatosan átvezető) tanfolyami anyaghoz, majd a fél év lejártát követően havi 5000 forint tagdíjjal továbbra is biztosított marad a hozzáférés a videós adatbázishoz, az ingyenes havi konzultációkhoz és a zárt Facebook csoporthoz. Ez tehát az első évben az alábbi regisztrációs díjjal együtt 111 ezer, a további években 60 ezer forint költség. Sok ez vagy kevés? Tessék eldönteni.

A pénztárban fizethető 3000 forint regisztrációs díj befizetését követően azonnal hozzáférhetővé válik a képzés vezetőjének 2 perces bemutatkozó videója, majd ízelítőként a gondolkodásmódról szóló 11 perces felvétele és az üzleti oldal használatát bemutató 16 perces videója. Ezek alapján eldöntheted, hogy szeretnél-e továbblépni a teljes sorozat hozzáférésének megvásárlása felé. Ennek áráról, a már jelzett 78 ezer forintról a cég számlát küld, Ha az összeget átutaltad, másnap hozzáférést kapsz a képzés teljes anyagához.

Kategória:

Leírás

A Facebook hirdetések menedzselése az utóbbi évek során olyan szakfeladattá vált, amit a sikeres szolgáltatók előbb-utóbb kiszerveznek. Erre kényszeríti őket az a tapasztalat, hogy a kreatívok elkészítésétől a megfelelő célcsoportok kiválasztásán és tesztelésén keresztül a szükséges módosítások végrehajtásáig, a költségek optimalizálásáig, a Facebook algoritmusok és feltételek gyakori módosításának követéséig annyi feladatot rónak rájuk, amennyi nem fér bele az idejükbe, ha a klienseikkel való kapcsolatra, a praxisépítésre, a szakmai fejlődésre fókuszálnak, miközben saját családjukra és szükségleteik kielégítésére is időt és figyelmet szeretnének fordítani.

A szakértők havi díja azonban minimum havi 80-120 ezer, néha 200 ezer Ft is lehet, ami évi 1-2 millió Ft költséget jelent. Ennek a plusz költségnek a hirdetési költségeken felüli vállalást a segítő szakmában dolgozók közül kevesen engedhetik meg maguknak.

Ennek az ellentmondásnak a feloldásra született a Serpaház Facebook Akadémia, amely lépésről lépésre tanítja meg a felhasználókat arra, hogy hogyan vehetik kezükbe saját posztjaik önálló menedzselését hatékonyan. A harminc témát feldolgozó, több mint ötven 5-20 perces videós tanfolyam apró lépésenként vezet bennünket a teljes kezdőtől a professzionális szintig, miközben Kovács-Somogyi Szilvia Facebook szakértővel, a tanfolyam létrehozójával a résztvevők havi egy ingyenes kérdezz-felelek online konzultáción is részt vehetnek, továbbá tagjaivá válnak annak a zárt Facebook csoportnak, amelyben egymást is támogathatják a tanulási folyamat során.

A tanfolyam és ingyenes konzultáció értéke nemvitásan több százezer forint, hiszen a megtakarítás jóval több ennél. Ehhez képest a használatba vételkor fizetendő díj mindössze egyszeri 78 ezer forint, ami fél évre biztosítja a hozzáférést (a Facebook rendszerében történő változásokat közben folyamatosan átvezető) tanfolyami anyaghoz, majd a fél év lejártát követően havi 5000 forint tagdíjjal továbbra is biztosított marad a hozzáférés a videós adatbázishoz, az ingyenes havi konzultációkhoz és a zárt Facebook csoporthoz. Ez tehát az első évben az alábbi regisztrációs díjjal együtt 111 ezer, a további években 60 ezer forint költség. Sok ez vagy kevés? Tessék eldönteni.

A pénztárban fizethető 3000 forint regisztrációs díj befizetését követően azonnal hozzáférhetővé válik a képzés vezetőjének 2 perces bemutatkozó videója, majd ízelítőként a gondolkodásmódról szóló 11 perces felvétele és az üzleti oldal használatát bemutató 16 perces videója. Ezek alapján eldöntheted, hogy szeretnél-e továbblépni a teljes sorozat hozzáférésének megvásárlása felé. Ennek áráról, a már jelzett 78 ezer forintról a cég számlát küld, Ha az összeget átutaltad, másnap hozzáférést kapsz a képzés teljes anyagához.

Értékelések

Még nincsenek értékelések.

„Serpaház Facebook Akadémia” értékelése elsőként

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük